Untuk all housewives and not so housewives..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, May 21, 2010

Penat gileeeerrrr

PENAT GILErrrrrrr...sakit kaki dan kepala dah weng..wuwuwuwuwuwuw.

Agak lame dah tak menaip ini. warkh! Apa nak cerita pasal life aku skrg? I really love my what I've been doing rite now. Alhamdulillah Allah dah tunjukkan hidayah jalan yang benar untuk aku..mungkin buat masa ni, kalau Allah tunjukkan jalan lain nanti, aku redha..Syaratnye..PERCAYA.

Aku sekarang dah berada di KUching untuk 2 hari. Besok dah nak balik, tapi sempat lagi nak berjalan-jalan lagi. Aku tak tahula kaki aku ni masih mampu nak berkhidmat lagi. tadi pun dah terketa-ketar(Sila baca dalam nada iklan raya Petronas). Hotel yang aku duduk sekarang ni Riverside Majestic, berdepan dengan Waterfron Kuching (Sungai Sarawak). Dari balkoni ni je dah boleh nampak sungai ni. Alangkah beshnye kalu hubby aku ikut. Sian die. huhu. Melepaskan geram, kebetulan dia pun ada kursus kat PD. Jadi kitorang tak berjumpa 5 hari la. Nasib baik aku tak jadi pegi Penang senin ni, kalau ye, complete la seminggu tak jumpa. huhuhuhuhuhu.

Warkh..tapi mmg sirius black . PENAT. tapi seb bek aku suke. wuhuhu. Besok petang, turun je flight, sepatutnya aku ada dinner alumni UPM. Marditech dah bayar suruh aku n hubby pegi untuk ganti bosh. Tapi hubby pun takde. sedey. Sape nak pegi dengan aku? Nanti korang boleh berlagak/ berpura-pura matured macam aku..hehe. Kalau nak pegi, kontek no ni : 013-234tekan-tekan tak dapat.

Warkh. Serius aku penat. Cube kire berapa kali aku sebut Wargh dengan penat dalam novel ni. Nak cite pasal Sarawak ke? Aku tak reti nak cite. Yang aku tau.. nasi ayam penyet die sedap gile n lain dari nasi penyet semenanjung ni. Nak gambar? Tengok kat FB ye. Waaaarrrkkhh.. Aku PEnat!!!

Krooooooohhh

4 comments:

  1. sedeynyee....bestnye ain...anyway camtula hisup berkerja kan...huu...wonder camne la ti idup aku...;)

    ReplyDelete
  2. Itula hidup bekerje. tengok aku taip blog pun dah tak larat sangat semalam. Balik plak hubby takde. sedey je. wuuu

    Jangan risaukan ur future, yang penting, u must love what u do. Better, if u can do what u love. Percaya la cakap aku ni..huhu.

    Dont worry dear, u'll do fine..=)))

    ReplyDelete
  3. haish...mmng sedih klu he's not around..its ok..dugaan kawen..hee..anyway, anything hepi to share syg??=)

    ReplyDelete
  4. wahhahah..Stalker!!!!!! Ehem2..ade pape ke yang aku tak taw ni? huhuhu.

    ReplyDelete