Untuk all housewives and not so housewives..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, May 5, 2010

Bulan enjoy!!

Wa..lama dah tak menulish kat bloggie ini..sampai di keteguran oleh ira amira baru la perasan..sory la ek..teramat bizi sangat sekarang..Need update!! Bulan yang sangat menggembirakan..lots of joyful things are happening.. dan Alhamdulillah dilimpahkan rezeki Allah. Macam-macam perkara best yang berlaku bulan ni, buatkan kami percaya, memang berkahwin ni buka pintu rezeki.. Syukur sangat-sangat. Aku rasakan hidup ni dah cukup sempurna walau sederhana, ada suami yang penyayang, keluarga yang supportive, kawan-kawan yang best-best..(sorry dah lama tak dapat hangout..wuwuu), bos yang memahami, and also kerja yang elok. Aku doakan supaya diri ni tak lupa bersyukur dengan nikmat yang Tuhan berikan ni..Amiiinn..

Weekend ni, ma and abah are coming to KL! Abah dianugerahkan pingat dari Yang Dipertuan Agong..aku pun tak tau pingat apa, tapi yang pasti, abah still WIRA di hati kami. Aku? aku WAJIB datang..=))))) Abah dah datang seme konvokesyen anak-anak dia, sekarang tiba giliran kitorang plak nak datang konvokesyen Abah..huhu. Memang ni la saat kemuncak kerjaya Abah, aku tak nak ketinggalan temankan abah di hari bersejarah tu nanti. Dah minta cutiiiii =D.

Aku harap sangat adik beradik kami semua dapat datang, tapi tak taulah macam mana. Najihah nak kena mendaftar masuk Form 6. Kak pun baru masuk mengajar. Abe kat KEdah pun tak tau camne. Kalau jadi datang ramai-ramai, aku berhajat nak bawak dorang ni seme makan kat tempat yang besh. PAstu nak tempah kek untuk meraikan bermacam-macam berita gembira yang keluarga kami terima, termasuklah kedatangan 2 menantu baru ke dalam keluarga...=D

To my frensh..sori ek, tak sempat lagi nak wat housewarming..aku skrang dalam proses nak menyiapkan thesis..dengan kerja lagi..sekarang dah ada 11 projects dalam tangan..(last time 4 kan?huuuuu). humm..maybe aku sendiri yang dah terlupa..lupa nak solat istikharah minta dipermudahkan..humm..betul jugak tu..Mari aku share satu quote ni..
Firman Allah, jika mansia meletakkan urusannya atas dari urusanKu, maka akan ku kucar-kacirkan urusannya dan membuatkan dia lebih lalai terhadapKu. dan jika manusia mendahulukan urusanKu dari urusannya,akan kupermudahkan segala urusannya, dan aku gandakan rezeki kepadanya...

bak kat en. Hubby,
Kita kejar dunia, kita takkan dapat. Tapi bila kita kejar akhirat, dunia akan kejar kita..


P/S: sorri takde pict!!!!!!hahahaha

No comments:

Post a Comment